Däckade framför tv:n igårkväll




Efter mitt ryck igårkväll så skulle jag titta på tv:n men däckade nästan på en gång.......
Vaknade halv tolv  med kläder och smink på ......suck....
Robin hade varit så gullig att han hade varit in och ställt mitt alarm så att jag inte skulle försova mig.
Ibland kan han verkligen överraska *s*

Vaknade utvilad imorse och blev klar riktigt tidigt.
Var på jobbet tjugo över sju imorse tror jag, så jag tog igen lite från min sena ankomst igår.

Har suttit och kollat upp lite om Gotland nu och fått lite tips på vad som är sevärt.
Nu vet jag också varför det var så ont om platser på båten hem. Det är ju Medeltidsveckan nästa vecka nämligen, så det lär vara fullt med folk.
Men vi ska ju inte vara runt Visby hela tiden utan vi ska ju åka runt och kolla.
Ett ställe som vi måste besöka är Kutens Bensin på Fårö.
Vet att jag sett något program om det på tv:n och det verkar verkligen hel mysigt =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0