Arlanda - Kanaan - Odenplan

Igår skjutsade jag som sagt Mirro med familj till Arlanda på förmiddagen.
Embla följde med också så hon kunde vinka av och det viktigaste på vägen dit var att hålla Carmen vaken *s*
Uppdraget lyckades iallafall och Carmen sprang runt med full energi när vi kom fram sedan.

Efter att vi vinkat av dom och jag skjutsat hem Embla åkte jag hem och hämtade upp Clara och Lucas och vi stack till Kanaan en sväng.
Robin var för trött för att följa med så han stannade hemma.
Solade och badade någon timme och passade på att njuta av det härliga vädret.

Åkte hem sedan och fixade middag. Grillade entrecote och kokade färsk potatis.
Riktigt gott.
Gjorde även en smulpaj med hallon och vaniljgrädde till efterrätt.

Skjutsade in grabbarna till Odenplan sedan runt 21 för de skulle nattgibba. Pratade med Robin för en timme sedan och de satt fnissade och skulle börja röra sig hemåt.
De har fortfarande inte kommit hem, men de kommer nog snart.

Jag och Clara slappade framför tv:n resten av kvällen sedan och somnade gott runt midnatt.
Runt halvåtta imorse kom Johan hem från Hultsfred. Har inte hunnit pratat med honom så mycket ännu om hur det var. Han sover som en stock just nu.
Nu kom grabbarna hem iallafall =)

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men det brukar ju lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0