Ängelholm

Resan ner gick bra och det tog nästan exakt sex timmar.
Robin sov så gott som hela vägen ner.
När vi kom fram packade vi upp lite sedan satt jag och syrran  ute med ett varsit glas vin och njöt.

Senare på kvällen gjorde vi ordning paj och spelade Sing a long. 
Herregud säger jag hur vi lät! Men kul var det.

I torsdags var vi på Kullaberg och gick en guidad grotturs vandring.
Riktigt fint och roligt var det.

På kvällen grillade vi och hade det mysigt och fortsatte med Sing a long.
Tänk vad vackert man tror att man kan sjunga.............

Igår åkte jag och syrran in till Ängelholm en sväng på eftermiddagen och shoppade lite.
Jag hittade en jättefin svart och vit rutig långskjorta på Lindex och ett jättefint skärp på MQ.

På kvällen blev det grillning igen och sedan körde vi Guitar Hero.
De har gitarr, bas och trummor här så grabbarna körde tillsammans med syrrans kille och det gick skitbra.
De är verkligen duktiga.

Idag har Robin haft känning av huvudvärk när han vaknade så vi har inte gjort så mycket ännu.
Väntar på att han ska pigga på sig så ska vi eventuellt åka in till Båsta och kolla.
Det är ju tennisveckorna där nu så det kan vara lite roligt att kolla in.

Imorgon åker jag och Robin hem igen. Ska bli skönt att komma hem faktiskt. Det är jättemysigt att vara här, men borta bra men hemma bäst =)

Johan och Pixie kommer också hem imorgon. De har ju varit på roadtrip med Mattias och Affa
Det har regnat hela tiden där dom har varit men vi har verkligen klarat oss bra från det.
Visst har det kommit någon skur ibland men överlag så har vi haft fint väder.
Jag har verkligen haft tur med vädret under min semester =)
Börjar ju jobba på måndag igen nu....
Känns både skönt och inte.
Skönt att komma in i rutiner igen men oskönt att behöva jobba *s*

Laddar upp bilder sedan när jag kommer hem till Sumpan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0