Varit hos VC nu på lunchen

och kollat upp mina leverfläckar......
Ska tillbaka den 20:e igen och ta bort en på benet. Resten var okej sa dom.
Skönt, för jag har varit lite smånojjig faktiskt.

I helgen blir det full rulle hemma.
Clara och Lucas kommer över nämligen och eventuellt så kommer även Johans mamma ( om Mirro lyckas övertala henne :-) ).
Ska åka och hämta upp Johan och Clara när jag slutar och sedan åker vi och handlar.
Måste handla hem mat och gottis inför helgen nämligen och sedan kolla om de har fått hem kolsyrepatron till Soda Streamen.

Annars i helgen så händer nog inte så mycket tror jag. Inget inplanerat iallafall.
Ska bli milt väder så förhoppningsvis så kanske man kan ta en sväng i Ursvik. Kan behövas både för hunden och för oss :-)

På tisdagkväll ska jag och ev Robin åka över till Eva och planera resan i påsk !!
Lääängtar !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0