Var så trött igår att jag inte orkade göra någonting

När jag kom hem igår efter jobbet var jag så trött att jag knappt orkade hålla ögonen öppna.

Jag och Johan hjälptes åt att göra mat och efter maten gjorde jag absolut ingenting !  Sååå skönt :-)
Satt och kollade tv och spelade lite dataspel var vad min ork räckte till.
Somnade som en stock sedan vid tio tiden.

Höll på att försova mig imorse. Hade absolut inte hört klockan ringa överhuvud taget men vaknade som tur klockan kvart i sju.
Det var bara att sätta fart att göra iordning mig och få upp Robin.
Han börjar ju skolan idag igen och han har vänt på dygnet helt och hållet , men det gick förväntans värt bra att få upp honom :-)

På jobbet börjar det ramla in lite saker att göra igen och det är skönt. Då går dagarna fortare.
Ikväll ska jag iväg och handla direkt efter jobbet sedan blir det nog lugnt.
Börjar känna mig lite småförkyld men får hoppas att jag klarar mig från någon " större " förkylning.
Ska till läkaren imorgon och kolla upp mina födelsemärken och leverfläckar också!
Känns lite pirrigt och oroligt, då jag har några som jag är lite oroad över.....
Ja ja, får hoppas att det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0