Trevlig kväll med tårta och Wii

Eva och Sara kom över igårkväll sedan för att gratta Robin.
Fikade tårta och lite goda kakor som mamsen bakat =)

Körde en sväng bowling sedan och Eva blev Wii biten *s*

När vi skulle gå och lägga oss hörde vi att grannen var på partyhumör .... igen......
Han är otrolig vår granne att partaja och hittills har jag inte brytt mig, men igår blev det nog !
Robins väggar skallrade och han hörde knappt tv:n och så har det varit hela jul och nyårshelgen nu, ( och så gott som alla andra helger också ) så jag rinde störningsjouren och det blev tyst efter litet tag =)
Jag somnade som en stock och vaknade halv tolv idag !!!!!
Det var länge sedan jag sov så länge, men jag behövde det nog.
Allra helst med tanke på att jag sov så dåligt igår natt och sedan jobbade för första gången på länge.

Mina planer för idag är att åka till Solna C en sväng med familjen och sedan är det tvättstugan som gäller.

Johan ska ner på klubben på möte ikväll och det ska bli kul att höra hur många som åkte på magsjuka ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0