Storstädning och fix

Igår på lunchen åkte jag till Ikea och införskaffade lampor !
Vi har så himla mörkt i vardagsrummet nämligen så man blir nästan deprimerad.

Införskaffade följande: en sådan här

DUDERÖ Golvlampa


och två stycken
GRÖNÖ Bordslampa

Blev jättefint med lite nya ljuspunkter i hemmet :-)

När jag kom hem så slängde jag i en maskin tvätt och sedan åkte jag , Robin och Lucas ( som var på endags visit ) ner till Ica Maxi och köpte Guitar Hero till Wii.
De säljer nämligen ut dem för endast 400 spänn !!  
Fortsatte med middagslagning och städning sedan resten av kvällen.

I dag på lunchen blev det en sväng till Gröna skylten. Vi ska ha middag hemma ikväll nämligen och då måste man ju ha lite gott att dricka till den goda maten :-)

Det är nog första gången på flera år ( ! ) som jag och Johan har bjudit hem någon på middag ?!?!?!
Usch och fy! Det måste det bli ändring på !

Tänkte göra fläskfilé med mögelost i ugn och egengjord klyftpotatis till. Mumsigt va ?

Blir dock lite stressigt eftersom de kommer redan kl 18.00 och jag är väl hemma vid 17.00, men det ska nog gå ändå.

Berättar mera imorgon       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0