Sovmorgon

Har verkligen sovit ut idag. Skönt!
Vaknade strax före tolv och har inte lyckats göra mycket mera än strosa runt i min pyjamas och druckit kaffe och diskat.
Johan blev upphämtad precis av de som är hundvakt till Affa ( Pixies syster ) för en långpromenad, men jag orkade inte följa med.
Mår inte så jättebra nämligen. Har någon slags förkylning i kroppen som inte bryter ut.
Igår hade jag jätteont i näsan ( !?! ) som drog sig uppåt i bihålorna....
Robin är ju sjuk så det är väl inte konstigt om jag blir dålig.

Igårkväll tog vi det bara lugnt. Kollade på Let´s dance och den nya serien Samantha.
Helt underbar serie med Christina Applegate.
Kan varmt rekomendera den !

Samantha. Foto: TV4


Kommentarer
Postat av: Michelle

hej.. nej jag tror inte att det är robin som smittat. Michel har samma grej, tror det är dagis baciller som vanligt.

ja men visst va serien bra..

Jag har snart sett hela s 1 hehe...

Hörde att inte du heller va så pigg idag..

Krya på dig du me ..



puss

2009-01-17 @ 17:16:48
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0