Sovit jättedåligt inatt =(

Benet har spänt och jag har inte kunnat ligga som jag brukar. Till råga på allt hoppade kattskrället upp och ställde framtassarna MITT på såret !!
Tror aldrig att katten har åkt ner så snabbt från sängen ! ( Sorry )
Så jag var lagomt trött när klockan ringde imorse, men det var bara att kliva upp.....

Det var en bedrift och duscha också ska ni veta *s*
Fick stå med vänster benet utanför badkar och draperi så det inte blev blött. Vilken syn !

Johans mamma ringde och grattade med en skönt sångstund i telefonen :-)
Hon är för söt ibland *s*

Nu sitter jag på jobbet och ska ta tag i lite arbete.
Får se om jag orkar åka iväg på lunchen och kolla Gina, annars så får jag ta det någon annan dag helt enkelt.

Tjing tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0