Nu är pricken borta

och skickad på analys !
Har tre stygn som ska tas bort om två veckor.
Vet ej hur lång tid det tar innan jag får svar på provet, men de tar säkert en månad.

Var förbi Lindex på vägen hem, men hittade inget som jag ville ha tyvärr :-(

Får se om jag tar en sväng förbi Gina imorgon på lunchen istället.
Skulle vara roligt att ha något nytt på sig på fredag när vi har kick off på jobbet.
Jag får en present också då jag har varit anställd i 10 år !!! Gud vad tiden går fort !!!

Sitter just nu och jobbar lite hemifrån.
Har en del saker som ska testas nämligen.
Mår mycket bättre nu iallafall så jag åker iväg till jobbet imorgonbitti.

Eva och Sara kommer över en sväng också imorgon kväll och tar en födelsedags fika :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0