Natt gibb

Robin och Lucas är inne vid Odenplan och natt gibbar just nu ......
Vi skjutsade in dom vid halv elva ikväll och de ska spela ända till nio imorgonbitti !!!!
Jag sa åt Robin att det är bara att ringa om det är så att de inte orkar vara kvar så åker jag och hämtar dom såklart.
Har läst noggrant på IOs hemsida och det är säkert för dom att vara där.

Före det så åkte jag, Clara och Mirro och handlade på Coop i Bromma.
Efter att vi släppt av Mirro hemma åkte vi till Solna C en sväng. Behövde gå till apoteket bland annat och passade på att kolla in bla Gina , men jag hittade inget där heller =(
Det är verkligen ett tomt läge just nu innan alla nya härliga vår kläder kommer, så det är väl kanske bra att vänta tills dess, eller ?

Nu är klockan över tolv och vi ska gå och lägga oss. Mobilen ligger bredvid mig så jag hör om det ringer :-)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0