Morgonstund har guld i mund......

Vaknade halv fem imorse utan att klockan ringde !!! Kors i taket.
Låg kvar och drog mig men när klockan var fem gav jag upp.
Har nu duschat och sitter med en kopp kaffe och tänkte berätta vad vi gjorde igår sedan.

Jag och Johan åkte till Solna C för att införskaffa lite underkläder till honom. Han hittade det han skulle på Dressman sedan gick jag in på Gina och HM en sväng.

Köpte strumpor och strumpbyxor på HM.
Åkte ner till Coop och handlade lite sedan. Skulle byta ut kolsyrepatronen till Soda Streamen men så klart vad tuberna slut!

Åkte hem och hämtade upp Robin sedan skjutsade vi ner Johan och Pixie till klubben.
Jag och Robin åkte till Kista för att köpa spel. Tack mormor och morfar för bidraget =)

Sattre oss på Burger King och åt och snackade lite och hade allmänt mysigt.

Svängde in på Indiska och kikade och hittade en jättesöt svart klänning med broderade blommor på i halsringningen.
Den var på rean så den blev det =)

Rensade ur garderoben när jag kom hem sedan. Det var några plagg som åkte upp i skåpet i allafall =)

När Johan kom hem sedan så slötittade vi bara på tv:n en stund sedan gick vi och lade oss och nu sitter jag här och ska göra mig iordning för att åka till jobbet.
Vi hörs lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0