Mår bättre idag

Idag mår iallafall jag bättre. Johan har fortfarande ont i magen, men jag har till och med druckit kaffe =)

Ska ta och bege mig ut i kylan snart. Är elva minusgrader ute idag så det lär bita fint i kinderna.
Elva minus här i Stockholm är väl som runt 17 - 18 uppe i Norrland.

Lyckades med att tvätta upp allting igår iallafall så det känns skönt att allt är rent och fräscht.

Får se om Robin kommer hem senare. Han låg och sov fortfarande ( hmmm konstigt ?!?! ) och vi får väl se om han vill komma ner ikväll eller inte.
Känns skumt att han inte är hemma. Han har alltid varit hos mig när han fyller år nämligen.......
Ja ja, det är bra att han är hos papsen också.

Ska ta och klä på mig nu och sedan åka iväg och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0