Lugn söndag

Har inte gjort så mycket idag heller. Det är grått och trist och man känner sig lite små deppig, men man får väl hoppas att våren kommer snabbt sen :-)

Har betalat räkningar ( och blev ännu deppigare *s* ) och sedan åkte jag och Clara till Solna C igen och lämnade in min klocka.
Gjorde den lite mindre i armbandet nämligen.
Strosade runt lite i affärer och kollade men jag hittade inget roligt. Lite små grejs som smink, örhängen och hårspännen bara.

Grabbarna var vakna när vi kom hem och nu är halva gänget ute med hunden medans jag och Robin snackar och slappar lite.
Clara och Lucas ska snart hem och jag ska sätta igång med middagen.
Det blir kycklng i ugn.

Skulle ha haft tvättstugan idag på dagen, men jag glömde bort det, så jag får gå ner och boka ny tid i veckan.

Imorgon bär det av till tatueraren också ! Ska bli intressant.
Tänkte lägga upp en före och efter bild sedan så ni får se skillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0