Kunde sova gott

fast det brände på axeln :-)

Vill man vara fin får man lida pin som det så fint heter *s*

Innan tatueringen så följde jag med Robin till tandis. Han var så nervös för att han skulle ha hål, men han hade inga !
Helt suveränt duktigt tycker jag :-)
Jag hoppas att han slipper få lika dåliga tänder som jag hade i hans ålder. Jag hade jämt hål och massa skit :-(

Åkte till apoteket och hämtade ut recept åt Johan sedan. Han låg fortfarande i feber hela dagen igår och kunde knappt gå ut med hunden. Ännu mindre ta sig till apoteket.

När jag kom hem sedan så slappade jag framför tv:n och tog det lugnt innan jag hoppade i säng.

Har haft fullt upp hela förmiddagen på jobbet och eftermiddagen är inbokad också, så dagen lär gå fort.

Ikväll blir det mathandling och jag hoppas att jag har fått min fonduegryta som jag vann på tradera !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0