Ingen tatuering idag =(

Men blir imorgon istället =)
Sebbe ringde idag och frågade om det gick bra att skjuta på det och det gjorde det.

Johan ligger sjuk i feber idag, så han kanske hinner krya på sig tills imorgon. Han ville ju följa med och det vore skönt om han gjorde det också. Det var ju ett bra tag sedan jag tatuerade mig sist, så det är alltid skönt med lite sällskap.
Allra helst med tanke på att det kommer säkerligen att ta ca två timmar att fixa.
Men kan han inte så får jag åka själv.

Innan jag tatueringen ska jag följa med Robin till tandläkaren också.
Jag frågade om han kunde fixa det själv, men det gick inte =)
Så självklart så följer jag med honom.

Har inte gjort mycket sedan jag kom hem från jobbet.
Käkade lite, sov en timme ( ! ) och kollade på tv:n. Det summerar min kväll *s*

Kommentarer
Postat av: Mirro

Lycka till idag då :-) Kram

2009-01-27 @ 06:34:35
URL: http://frudossantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0