Har jobbat lite hemifrån idag

så jag har en del att kolla upp i morgon.
Ska iväg imorgon igen nämligen. Känner mig mycket bättre nu i förkylningen iallafall men jag har litre ont i benet.
Kan bero på att jag har kört lite mycket bil kanske ?

Åkte till Tatuerar Sebbe så han fick se vad han kan göra med mina gamla tatueringar.
Ska göra en coverup på min 15 år gamla Hobbe. Ska bli en blomma över honom :-)
Ska även göra klart min tatuering som jag har på benet, men det får bli sedan.
Blomman ska göra på måndag kl 17.00 och då ville Robin följa med och kolla.

Skjutsade ner Johan till "Buffalomötet" som Robin döpt om klubbmötena till *s*

Hämtade även honom sedan då vi har fått en massa fina glas från klubben. Jättehärliga glas!!

Ska snart hoppa i säng nu och hoppas att min spänningsvärk i benet går över.
Ska som sagt försöka åka till Gina imorgon på lunchen och se om de har något fint.
Måste även handla hem någon liten tårta till imorgon också. Eva och Sara kommer över och grattar mig nämligen så det kan ju vara bra att ha något att bjuda på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0