Fredag ! Skönt =)

Kom upp i tid idag iallafall. Gud så skönt !
Har duschat och fikat och gjort mig iordning och ska snart bege mig iväg till jobbet.
Himla skönt att det är fredag nu ska ni veta. Den här veckan har verkligen varit jobbig eftersom jag har varit så trött och seg hela tiden.
Har inte kunnat fokusera ordentligt på jobbet och det har känts som om jag gör halvdanna grejjer då.....



Robin går ev ner till Micke ikväll och stannar över helgen så det blir en lugn helg.
Ska passa på och använda den härliga mattpiskbalkongen som jag hittade högst upp i huset förra veckan :-)
Pixie har slutat löpa nu så det är dags att lägga fram alla mattor igen och då ska jag passa på att piska ur dom ordentligt först.
Får nog sätta på mig mask då för dessa mattor har nog aldrig blivit piskade....... :-(

Det blir nog en riktig städhelg i helgen faktiskt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0