En helt ok söndag

Har haft tvättstugan och städat lite, mer än så har jag knappt gjort :-)  Skönt !
Har äntligen lyckats kolla på SATC filmen.
Tagit en promenad med hund och karlslok runt sjön och nu ska jag snart nanna kudde.
Har som sagt inte gjort mycket i idag och i helgen, men jag har inte varit på 100 humör heller.

Imorgon börjar en ny jobb vecka som kommer att bli ganska så tuff.
Ska testa en massa saker och sedan ska vi iväg och kolla ut en ny tatuering åt mig.
Johan ska ge mig det i födelsedagspresent nämligen :-)
Han är så trött på min Hobbe tatuering på axeln ( som jag knappt kommer ihåg att jag har ) så han ger mig en ny i present :-)

Natti natti och jag hoppas att Carmen piggnar på sig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0