Är inne i en tröttperiod .......igen......suck

Vaknade med ett ryck i morse och var försenad såklart :-(
Har kommit i ett stim av trötthet igen...... Så jobbigt !
Kom iallafall iväg i tid till jobbet och såg till att Robin kom iväg sedan också. Han hade sovmorgon imorse och det var väl tur det , för annars hade vi kommit försent båda två. 

Höll på att fippla med datorer och routrar igårkväll när jag kom hem hela kvällen.
Robin vill få tillgång till mera servrar när han spelar CS, så jag var inne och försökte öppna portar på routern och det strulade till sig lite....
Slutade med att ingen dator fungerade trådlöst, men jag fixade till det till slut.
Klockan blev dock närmare tolv igårkväll innan jag kom i säng och jag måste ha minst sex - sju timmars sömn per natt för att fungera, så det blev som det blev imorse.

Ja ja, ikväll blir det lugnt.
Ska handla lite mat och sedan bara ta det lugnt. Var meningen att vi skulle åka till Eva ikväll och kolla resa,men det blir imorgonkväll istället.
Eva ska nämligen hämta sin nya bil idag som hon har köpt :-)
Ska bli kul att se imorgon sedan.

Nu ska jag ta lite kaffe innan det är dags att börja jobba igen

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0