Var så putt igår

när jag slutade så jag orkade inte uppdatera bloggen. Sorry =)

Hämtade upp Johan efter jobbet igår och åkte ner och handlade lite inför helgen.
Clara och Lucas kommer ju imorgon så det blir lite mera mat att fixa.

Efter handlandet sjönk jag ner i soffan igen........

Usch jag måste göra en uppryckning nu !
Det här går inte! Måste bryta denna nedåtgående spiral nu men frågan är hur ?
Hjärnan vill men kroppen säger stopp liksom.
Får införskaffa Blutsaft igen så kanske man blir piggare ?

Fick iallafall biljetten överskickad till mig igår av Eva, så nu känns det mera på riktigt att vi ska åka snart =)
Ska sätta mig och kolla i taxfree katalogen sen och shoppa loss *s*

Ikväll blir det tvättstugan och ska även försöka städa lite men nu är det jobb som gäller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0