Utvecklingssamtal och Telia

Igår efter jobbet åkte jag och hämtade upp Robin sedan drog vi till skolan.
Skulle ha utvecklingssamtal som jag visste skulle vara sådär.....

Robin har ändrat sig till det bättre iallafall i skolan, men har fortfarande en hel del att förbättra.
För att summera så är det fokusering och läxläsning som står högst på åtgärdslistan.

Efter middagen som Johan fixade, så ringde jag till Telia för att kolla varför inte Robin får upp några servrar när han spelar CS.
Efter en halvtimmes väntan till supporten ( suck ) så hade de ingen lösning såklart =(

Gjorde inte så mycket mera sedan förutom att slappa framför tv:n.
Var verkligen supertrött igårkväll.

Idag blir det handling efter jobbet sedan ska jag försöka få tag på Norton.
De har en väldigt bra funktion på supporten faktiskt och det är att man kan chatta med supporten direkt.
Har gjort det förut en gång och det är verkligen suveränt.
Man kontaktar dom via hemsidan och säger att man vill beställa en chattid.
De återkommer med en tid och sedan är det bara att sätta igång vid den tiden man får att ställa frågor =)
Peace of cake !

Nej, nu är det dags att sätta igång att jobba lite.

Måste gå förbi en jobbarkompis och visa upp min hårfärg och höra hur hon trivs i nya lägenheten.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0