Söndagslunk

Tog det lugnt hela dagen igår igen.
Mådde mycket bättre i näsan iallafall *s*

Färgade om mitt hår till en lite mörkare nyans och det blev kanon !
Jag gillar det starkt!

Kollade på tv och slappade resten av kvällen och avslutade den med en promenix med hunden.
Dock inte så lång då hon har slitit upp sin gamla skada i höger framben och haltar igen =(
Förmodligen så har hon spänt sig när det var så halt ute för det var efter det som det började igen.

Imorse gjorde jag iordning matsäck till Robin innan jag stack till jobbet.
Han har nämligen friluftsdag och ska pimpla. Låter kul. Skulle vilja testa det någon gång, men jag är ju alldeles för frusen av mig för att sitta still på en is en hel dag =)

Nej, nu är det dags att sätta igång att arbeta.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0