Slappkväll med Lets Dance

La mig en sväng på soffan när jag kom hem efter jobbet och slumrade lite men innan det så kramade jag om min älskade Skrutt !
Skönt att han är hemma igen =)
Han hade haft det bra men var lite trött ....

Efter powernapen gjorde jag iordning middag. Dock endast till mig och Robin då Johan skulle ut och käka med Mattias och fira honom.

Nu sitter jag och kollar på Lets Dance och myser.

Imorgon blir det sovmorgon, sedan tvättstugan och städning.
Ska även åka och hämta ut paket som jag har fått. Ett från H&M och ett från Tradera.
En jättefin tubklänning som jag ropade hem för 40 spänn =)
Blir perfekt att ha på Kanarieöarna.
Det är ju inte så långt kvar nu !!!!! Beställde taxfreen idag för hemresan så det är fixat.
Smidigt att kunna förbeställa och få det på planet när man åker hem sedan.

Nej, nu är pausen slut så nu är tittardags igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0