Skönt samtal igår

Jag och Robin hade ett skönt samtal igår kväll sedan när jag kom hem.

Vi kom fram till att följande punkter ska följas

¤ Dator stängas av när jag kommer hem

¤ Läxläsning direkt efter middagen

¤ Sätta larm på klockan innan sovdags

¤ I säng absolut senast  22.30

Det var lite andra saker som vi redde ut också och det kändes jättebra :-)

Idag ska jag bland annat beställa tid hos VC åt honom. Ska be dom ta blodprov för att kolla upp dels varför han är så trött ( vitaminbrist ? , järnbrist ? ) och dels om han har något virus i sig eftersom han känner sig varm och hängig fortfarande efter förkylningen.

Åkte och hämtade upp Johan hos Mirro sedan och svängde förbi McDonalds. Gott !

Robin bäddade ner sig i soffan runt 20 tiden sedan och sov halv nio !
Han har sovmorgon idag också , så han får ca 12 timmars sömn ! Det borde räcka och det är ett tecken på att han inte mår så bra kanske ?

Ikväll ska vi åka ner på Stadium och se om vi hittar nya jumpabrallor till honom, sedan ska jag leta reda på mitt pass och packa inför München resan.
Ska ner i några dagar på Ebiz forum igen nämligen.

Just ja! Ska ringa och höra med Eva om vi har fått våra biljetter till Kanarieöarna också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0