Riktigt duktig hittills idag =)

Var uppe runt nio imorse och kände mig pigg och fräsch.
Grannen tog det lugnt inatt så det var väl tur för honom *s*

Åkte till Solna C och småshoppade lite.
Köpte Blutsaft, rouge och hårshampoo.

Hittade detta och hoppas att det håller vad det lovar =) Att håret ska bli glansigt och fint.

Diamond Gloss SchampoDiamond Gloss BalsamDiamond Gloss Leave- in Spray

Hämtade upp Johan och Clara och åkte ner till Coop och pantade alla hennes burkar som hon har samlat.

När vi kom hem igen så putsade jag köksfönstret och satte upp nya fina vita gardiner så det blev ljust och fint i köket också. Lite vårkänsla =)

Tog en prommenix ner till Sumpan C sedan och strosade lite.
Clara köpte present till en kompis till henne bland annat.

Nu ska jag snart ner i tvättstugan och köra en sväng sedan blir det melodifestivalen ikväll.
Hade tänkt gå ner på premiären av Mickes och Hannas rockklubb ikväll men vi har så dåligt med pengar just nu så vi får hoppa det.

Nej, nu ska jag börja rensa kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0