Partygranne

Klockan fyra imorse fick jag nog av disco musiken från vår granne!!!
Ringde störningsjouren ( andra gången inom en månad ) och efter ett litet tag blev tyst igen =)
Jag brukar inte vara den som klagar, men det är fruktansvärt lyhört hos oss. Går man in på muggen så hör du vad grannen har för tv program på ....
Imorse var det ett ordentligt party kan jag lova ......

Somnade väl runt halvfem imorse så jag sov ända till 12 idag igen.

Har suttit med Norton support för att försöka få igång Robins online spel, men det fungerade inte iallafall.
Fick en ny version av Norton iallafall =)
Gick av en händelse in på Zyxels supportsida och läste och kom en grej som vi inte hade testat och Voila !
Det fungerade !!
Ni må tro att Robin blev glad ( och även jag faktiskt ). Flera års gnällande var helt plötsligt över!
Det som irriterar mig mest är att det var så himla simpelt att fixa det.....

Nu ska jag ta och lägga i mera färg i håret. Det har redan försvunnit lite nämligen plus att jag vill ha lite mörkare, sedan ska jag börja med middag.
Det blir kycklingklubbor med jasminris.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0