På jobbet

Har varit på jobbet nu i snart tre timmar och testat.
Ska snart bege mig hemåt. Ska bara vänta till 15 då vi ska ha ett call med de andra länderna och höra om de har haft något problem.
Allt fungerade bra för mig och jag hittade inga konstigheter. Får hoppas att jag inte har missat alltför mycket, men det tror jag inte.
Har gått igenom hela webapplikationen och testat en hel del, så jag borde vara safe.

Ska hämta upp Johan sedan och sedan handla mat och gå in och titta på ny kamera.

Robin är hos sin kompis fortfarande. Ringde och pratade med honom för ett tag sedan och han lät ganska så nyvaken......
de satt väl uppe halva natten kan jag tro.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0