Minnet är bra men kort =)

Satt ju och hjälpte Robin med geografipluggning igår kväll och peppade honom inför omskrivningen idag kl 08.00.
När vi sedan går och lägger oss och jag säger godnatt och ber honom om att sätta klockan på ringning, så svarar jag med att du har ju sovmorgon imorgon så du kan ju ligga fram till halv nio !!!

Som tur var kom jag på det imorse så jag kunde väcka honom innan jag drog iväg till jobbet =)
Men ni kan ju tänka er vilka grymtningar det kom från honom ska ni veta *s*

Han kom iväg iallafall och skrivningen hade gått bra tyckte han.
Det återstår väl att se sedan när de är rättade och klara.

Han och Micke var till vårdcentralen innan lunch också för att lämna blodprov.
Han har varit så otroligt trött och hängig under en längre period nu och det är inte normalt.
Pratade med dom tidigare idag och de ska tillbaka på återbesök nästa vecka igen för att få svar på proverna.

Ikväll blir det mys pys i soffan när jag kommer hem.
Min favoritserie House börjar igen kl 21.00 så det får inte missas !

House. Foto: Andrew Macpherson/Fox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0