Måndag

morgon och jag var så trött att jag knappt kom upp.
Hade jättesvårt att somna igårkväll. Dels för att Johan låg och snarkade och dels för att Robin höll låda inne på sitt rum.....

Fick snabbt göra mig iordning imorse för att gå ut och sopa av bilen all snö ....

Idag blir det till att åka ner och handla direkt efter jobbet.
Har knappt någonting alls hemma i matväg =(
Hoppas bara att jag har inspiration att handla *s*
Det har ju varit lite si och så med det de sista gångerna jag har varit iväg...

Vi får se om Johan kommer iväg och är barnvakt ikväll som det är sagt. Mirro var jättesjuk igår så vi får hoppas att han har kryat på sig så hon kan gå iväg ikväll.

Nej, nu är det dags att ägna sig åt jobbet.
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0