Lugn lördag

Klev ur sängen för en halvtimme sedan ungefär :)
Var helt slut efter jobbet igår. Åkte ner och handlade på ren vilja efter jobbet och när vi kom hem ( Johan och Robin följde med ) lade jag mig på  soffan en sväng och somnade.

Gjorde iordning middag sedan var det soffan igen....
Ja jag vet skittråkigt men jag orkade absolut ingenting !
Slocknade på sängen sedan och vaknade halv fyra imorse. Stängde av tv och lampor och kröp ner i sängen igen och sov till som sagt 12 idag !

Känner mig lite bättre nu men inte helt ok.
Johan har varit dålig i veckan och Robin var hemma igår för han kände sig hängig också.
Jag har haft ont i näsan och svidande ögon och det är exakt vad resten av familjen har haft också.
Ska ta det lugnt i helgen så får vi hoppas på att det ger med sig :)

Är så trött på att känna mig hängig nu så jag vill verkligen att det ske en ändring snart.
Vill känna mig pigg på morgonen när jag vaknar och helst skulle jag vilja känna att jag orkade ta en joggingrunda runt sjöarna innan jobbet, men den dagen känns låååångt borta *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0