Less !!

Var så himla trött när jag kom hem från jobbet igår att jag var tvungen att lägga mig och sova en timme på soffan .
Kvicknade till strax efter 19 och gjorde iordning middag till mig och Robin.
Johan var nere på klubben så han käkade där.

Blev klar i köket strax före 21 och bänkade mig i soffan igen för att kolla på House .
Trodde att jag inte skulle vara trött sedan eftersom jag sovit en timme men det var ingen fara =)

Precis när jag lagt mig började jag och Robin och tjafsa som vanligt!!
Jag blir så djävla förbannad på honom att jag måste tjata VARJE kväll på att han ska gå och lägga sig.
Det slutade med att han drog igen sin dörr och gick och lade sig.
I vanliga fall brukar jag ha dåligt samvete om vi är ovänner vid läggdags, men inte igårkväll.

Samma visa imorse !!!
Tjat tjat tjat för att han ska kliva upp.
Det brast för mig imorse innan jag åkte och jag stod och skällde på honom. Jag vet att det är fel metod men jag orkar inte hur mycket som helst. Även jag har begränsningar och jag skiter i att det är fel sätt att göra.
Jag var så förbannad på honom när jag gick så jag kokade.
Ikväll ska ha ner till pappa och det är bra det. Förhoppningsvis hinner jag lugna ner mig tills imorgonkväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0