Kaos !

Det är totalt kaos inom mig just nu !
Läste omdömmes lappen om Robin från hans lärare ( gamla noteringar dock, men ändå ) och det ser inte bra ut !!
Vissa lärare flaggar för att han inte kommer att klara sina mål.
Jag konfronterade Robin imorse om detta och frågade om han förstod innebörden av att inte klara sina mål.
Han såg helt tom ut och pep ur sig ett : neeeej.
Det betyder att du får gå om 6:an. Det känner jag är väldigt onödigt med tanke på att jag vet att han kan om han bara vill !
Han orkar inte bry sig och det är fruktansvärt !
Ska ta ett snack med honom ikväll sedan och förklara lite mera ingående och pedagogiskt för honom.
Det är skärpning nu för jag orkar inte så mycket mera heller!
Jag var gråtfärdig när jag åkte till jobbet imorse.
Inte bara på grund av Robins skolgång, utan av att det är stopp nu med allt annat.
Varje morgon får jag tjata upp honom ur sängen, varje morgon blir jag arg och irriterad, varje morgon får jag stressa, varje kväll får jag tjata om ljudvolym, varje kväll får jag tjata om att stänga av dator, varje kväll får jag påminna om att klockan är mycket !!!
JAG ORKAR INTE MERA NU !!!!
Kan man säga upp sig som mamma ?!?!?!?
Jag har god lust ska ni veta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0