I helgen

har jag lite saker som jag måste göra....
Hoppas att det går bättre än mina saker jag skulle ha gjort igår dock *s*
Ska ta bort fejksnön som jag så gladeligen sprutade på köksfönstret i julas
Tvätta
Jobba några timmar på söndag
Dammsuga och skura golv bland annat Är säkert massa andra saker som jag måste göra också som jag har förträngt ;)

Robin börjar ju sitt efterlängtade sportlov nu också. Jag måste dock jobba, men jag hoppas att han kan komma iväg och göra lite saker iallafall.
På torsdagen ska han få följa med en kompis familj på 24-timmars kryssning iallafall så mycket är inplanerat. Sedan ska han på återbesök hos VC på onsdag också.

Påsklovet är ju som ni vet fullbokat iallafall =) Ska bli så skönt att åka iväg till värmen !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0