Hemma sedan några timmar

FIck skjuts av min arbetskollega till jobbet när vi landat så jag kunde köra hem bilen. Skönt =)

Johan är verkligen jättebra i håret ! Helt suveränt !!

Gick igenom postskörden och såg att jag hade fått svar på min undersökning av den borttagna leverfläcken .
Det var inget farligt i den !!!  *puh*

Har inte gjort så mycket ikväll mer än att packa upp och kollat på Let´s dance.
Lucas och Clara är här i helgen och imorgonbitti ska vi upp tidigt.
Ska skjutsa Johan och Clara på kalas och själv ska jag åka iväg och hämta ut paket och handla.
Har fått mina nya gardiner bland annat. Det andra paketet vet jag dock inte vad det kan vara ..... Intressant.

Ska inhandla hårfär och ögonbrynsfärg imorgon också =)

Nu ska jag kolla klart på Let´s dance, sedan ska jag nanna kudde. Ska bli så skönt att sova i egna sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0