Helgen har gått fort

Jaha, då var det söndag igen och imorgon böjrar ny vecka.....

I lördags skjutsade jag Johan och Clara till Patrick på kalas sedan åkte jag ner till Coop och handlade.
Hämtade ut mina gardiner på posten sedan hämtade jag upp Johan och Clara igen.
Gjorde iordning lite lunch sedan skjutsade vi in Clara till Söder.
Hon skulle på kalas och stanna över natten.
Jag färgade mitt hår sedan så numer är jag ljusbrun i håret med lite rött i !!!!!!
Får se om det kommer upp någon bild sedan =)

På kvällen käkade vi wok till middag. Grabbarnas favorit =)

Kollade på melodifestivalen sedan, men jag kan väl inte påstå att jag blev så imponerad över vad som bjöds.....

Johan somnade ganska tidigt, men jag försökte kolla på Oceans twelve..... Höll mig vaken nästan hela filmen *s*

Idag har vi inte gjort så mycket. Jag har hållt på i tvättstugan hela dagen nästan =(
Hade hur mycket som helst att tvätta !
Jag hann inte tvätta förra veckan och sedan var ju borta i tre dagar, så det blev lite extra att plocka och fixa med här hemma =(

Måste bara lägga upp en bild som jag hittade på Mickes flickväns Facebook sida.
Det är min gamla svärmor på det glada 60-talet =)

Ni som vet hur hon såg ut på äldre dagar har nog svårt att fatta att det är samma människa.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0