Har precis käkat lunch

i matsalen nere på München kontoret.

VI åkte ner igårkväll. Skulle ha åkt kl 18 men flyget var försenat en timme.
Landade i München vid 21 tiden och inväntade vår norska kollega som landade 21.30
Käkade en sen middag på Burger King ute vid flygplatsen, sedan tog vi tåget in till Marienplatz.
Skulle ha tåget tunnelbanan in men det kom inga så vi fick ta en taxi istället.

Kom innanför dörren på rummet strax före 24 :-(

Packade upp och gick och lade mig direkt.

Var ganska seg när klockan ringe imorse för jag sov ganska dåligt.
Det var jättevarmt i rummet så jag vaknade på morgonkvisten alldeles sjöblöt !

Gick ner och käkade frukost vid 8 sedan gick vi till kontoret för att börja forumet.

Har som sagt precis käkat lunch och ringde och pratade med Michelle för att kolla läget med Johans hårklippning :-)

Han klipper sig kort idag nämligen !!! Är sååå nyfiken på hur det blir!!!

Ikväll blir det middag på en Italiensk restaurang med alla deltagare sedan får vi se vad som händer.
Blir nog lugnt skulle jag tro.
Berättar mera sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0