Hade fullt upp hela kvällen igår

Efter jobbet igår åkte en jobbarkompis med mig till Lötsjöpizzeria.
Köpte lite käk och åkte hem till henne sedan i Solna.
Hon har en jättefin och mysig lägenhet!
Käkade och snackade lite skit sedan åkte jag över till Eva ( runt hörnet bara ) och kollade in hennes ommöblering =)

Hon hade också fixat till jättefint !

Fikade lite hos henne sedan drog jag mig hemåt.
Var hemma runt 21 och försökte få tag på Robin..... Inget svar.......
Han är ju ute på kryssning.

Gick och lade mig runt 22 sedan efter att ha skickat ett mess till Robin att höra av sig.
Han ringde runt 23 sedan men vi kunde inte prata så mycket då det var dålig mottagning, men huvudsaken var att han hörde av sig.

Han kommer hem ikväll runt 18 skulle jag tro, så då får jag höra om han har haft det bra.

Såå skönt att det är fredag igen!
Ikväll blir det slappo och imorgon blir det städdag.
Johan sticker imorgon och kommer hem på söndag igen så jag ska ta hand om husse sjuka Pixie.....
Det kommer nog att gå bra, men hon är ju såååå tråkig!
När Johan är borta ligger hon i hallen framför ytterdörren och väntar på honom hela tiden.
Jag kan knappt gå ut med henne nästan för hon har så bråttom hem igen för att kolla om husse har kommit....suck....

Jag får väl muta henne med godis *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0