Gårdagskvällen

Spenderade vi med att jobba fram till 18.
Gick hem till hotellet och lade mig och vilade en stund. Jag var helt slut nämligen och somnade en skvätt :-)
Tog en promenad till La Trattoria sedan för middag

Käkade god italiensk mat med Gaspacho som förrätt och pasta med scampi till huvudrätt.

Vi var klara runt 23 så vi promenerade hem sedan och gick och lade mig direkt.

Imorse packade jag ihop allting innan frukosten och sedan checkade vi ut och gick till kontoret.

Har precis avslutat forumet med lunch nere i kantinan.
Träffade på lite gamla kollegor som jag jobbat med i tidigare projekt. Kul :-)

Klockan 14 går taxin ut till flygplatsen och planet går 17 ( om allt går som det ska ).

Ska handla lite på taxfreen sedan. Dels till barnen , dels till Johan, lite till mig ( såklart ) och sedan en liten present till ett av Patricks tjejjer.
Vi är bjudna på kalas imorgon kl 10, men jag skjutsar dit Johan och Clara.
Jag har alldeles för mycket att göra hemma eftersom jag varit borta i några dagar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0