Fyllt i tatueringen

Igår kväll var jag iväg och fyllde i min tatuering =)
Min gamla Hobbe envisades med att lysa igenom blomman så jag var tvungen att fylla i lite extra färg.
Passade även på att " göra klar " min tatuering på benet också.
Ska lägga upp bilder sen så får ni se.

Idag sticker Robin iväg på 24 timmars kryssning med sin kompis. Jag lade fram kläder och pengar åt honom imorse innan jag stack men jag får väl ringa och kolla så att det går bra med packning och annat *s*

Ikväll ska jag över till en jobbarkompis en sväng och kolla på hennes lägenhet och sedan ska jag förbi Eva och kolla hennes ommöblering, så kvällen är fullbokad.
Skulle ha haft tvättstugan egentligen, men jag får ta det i helgen istället.

Nu är det jobbet som gäller så vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0