Efter jobbet igår

hämtade jag upp Robin hemma och vi åkte till Coop för att handla.
Johan var hos Mirro för att passa Carmen nämligen.
Lite kul att ha med Robin faktiskt för han kommer med inspiration gällande maten.
Han brukar beklaga sig emellanåt för att jag lagar samma sak ganska ofta ibland och han blir ju bortskämd av Micke när han är där =)
Micke skulle ha blivit kock tycker jag.

Efter över en timmes botaniserande i hyllor och diskar var vi klara iallafall. Åkte till Max och köpte hamburgare sedan =)

Väl hemma så fixade jag iordning maten och sedan bänkade jag mig framför tv:n.
Kollade på Charterhjältar bland annat.

Gick och lade mig ganska tidigt och kunde faktiskt somna nästan på en gång.
Hörde lite diffust när Johan och Pixie kom hem någongång runt midnatt men somnade om direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0