Det snöar!!!!

Så blev det vinter igen då !!
Det var allldeles vitt ute imorse när jag vaknade!
Jag vill ju ha vår nu!!! Orkar inte med mera vinter, blött och slask !

Ja, ja det är inte så mycket man kan göra åt det utan bara gilla läget.

Idag ska jag jobba några timmar efter lunch. Tänker dock inte åka in till jobbet utan jag kör här hemifrån.
Ska testa av lite saker på webben igen.

Annars så vet jag inte om det är så mycket som händer idag.
Kidsen åker ju hem lite senare idag sen så jag tänkte passa på att dammsuga lite och plocka undan.
Gjorde ju iordning köket igår och blev jättenöjd! Blev jätte ljust och fint.

Ska dricka upp mitt kaffe nu sedan hoppa in i duschen. Hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0