Snart är 2009 slut


Lika kallt idag också men bilen startade som den skulle.
Har lite ärenden att uträtta idag på lunchen så det är bara att trotsa kylan.

Eva och Sara kom över en sväng igårkväll igen =)
Käkade middag ihop och mumsade i oss munkar och brownies. Mums !
Började kolla lite på en utlandsresa igen också.
Förmodligen drar vi till Kreta i sommar. Till Platanias där jag och Robin var för fyra år sedan.
Bokar förmodligen imorgonkväll när jag och Robin ska till dom och fira nyår. Skitkul =)

Börjar dock känna mig lite småförkyld. Snorig och "retig" i halsen. Hoppas jag inte blir för dålig bara.

Vill inte börja det nya året med att vara förkyld ju.

Ja snart har 2009 tagit slut också.
Har haft ett bra år tycker jag =)

Har rest ganska mycket: 
Kanarieöarna, Gotland, Dalarna, Ängelholm, München, Ljusdal, Åland.
Jobbet har gått bra och jag har fått en ny arbetskollega.
Gått från blondin till brunett
Shoppat mycket =)
Fått nya underbara kamrater

Downsidorna har varit några också tyvärr men det är ju sånt man får räkna med.

Nu hoppas jag att 2010 blir mitt år =)

Har några mål som jag har satt upp för 2010 som jag hoppas att jag kan nå:

Se till att Robin fixar skolan
Börja motionera mera
Äta mera " hemlagat "

Det ska väl inte vara så svårt att nå ?!?
Det är bara att ge sig fan på det och motivera sig själv till att fixa det.
Det absolut viktigaste är förstås Robin sedan får det andra komma i andra hand dock.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0