Kallt


Idag är det kallt ute och kallare ska det visst bli, men det tillhör väl slutet av året.
Det ska vara kallt på nyårsafton tycker jag.

Får se om det händer lite mera idag på jobbet än vad det gjorde igår, men risken är väl att det förblir lugnt.
Skulle tro att det flesta har tagit ledigt dessa dagar.
Men vi är några tappra själar som sitter här på kontoret iallafall.

Igår hann jag med en hel del hemma.
Hann fixa en Shepherds Pie, tvätta och plocka in maten som kom.
Det är verkligen riktigt skönt med hemleverans måste jag säga. Framför allt så sparar det en massa tid =)

Slappade framför tv:n på kvällen och fixade naglarna och tog det allmänt lugnt.

Pratade med en trött Eva som hade varit på 24 timmars kryssning....
Var inte avundsjuk på hur hon mådde kan jag säga *s*

Ringde även min kära syster och tackade för senast.
Får se när vi ses igen. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, men det finns ju flyg =)

Nej, nu är det dags att göra lite nytta här.
Hörs senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0