Ide

Tänk om man kunde göra som björnarna och gå ide *s*
Tänk vad skönt att gå och lägga sig när det är mörkt och kallt ute och vakna flera månader senare när värmen kommer igen.
Bara ruska på sig lite, vakna till och bara fortsätta vara precis där man vaknar.
Gud så skönt det skulle vara =)
Ikväll när jag kom hem orkade jag inte fixa något käk till mig och Robin utan jag sprang över till Lötsjö och hämtade lite mat.
Nice =)
Har bara slappat ikväll och kollat på sista avsnittet av Ullared.
Är nog ingen serie som jag kommer att sakna så jättemycket kan jag säga.
Imorgon blir det nog till att ta upp granen och fixa.
Är lite tidigt, jag vet, men jag vill få lite julstämning här hemma.
Måste hinna fixa lite julklappar också snart.
Robins är så gott som klara, men till syrran och Lars barn ska det införskaffas något plus att jag ska fixa till spelet som vi ska köra kvällen innan julafton.
Rassel tror jag det heter ( det är syrran som kan ) och man snor paket av varandra bland annat.
Har inte den blekaste om vad det är men syrran säger att det är skitroligt iallafall.
Nej, nu ska jag hoppa i säng.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0