God morgon


Sitter hemma och jobbar någon timme nu på förmiddagen då jag ska till vårdcentralen kl 10 och ta bort lite leverfläckar igen.
Två som bara ska bort och en som ska skickas på analys tror jag =(
Alltid jobbigt när det ska analyseras.....

Igår efter att jag och Sara skjutsade Clara till gymnastiken så åkte vi ner och handlade lite på Coop.
När vi kom hem sedan hämtade vi upp julsaker och pyntade lite till här hemma sedan bakade vi pepparkakor =)

Eva kom över på eftermiddagen sedan och vi fixade käk tillsammans.
Hon hade även med sig lussebullar så det blev adventsfika sedan på kvällen.
Skjutsade hem dom sedan, då Evas bil har gått sönder så här lagomt innan jul.

Kollade på tv när jag kom hem sedan innan jag gick och lade mig.

Ikväll blir det möte på skolan efter jobbet.
Berättar mer senare.
Ha en bra dag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0