Full fart hela helgen


Det har verkligen varit fullt ös här i helgen.
Kidsen kom i ju i fredags så det har varit trångt och mysigt här.

Johan jobbade ju på fredagkväll, så jag och ungarna käkade lite gott och Eva kom över en sväng och visade vad hon hade shoppat.
Hon följde med mig ut med Pixie sedan på en prommis.

Kollade på Idol och blev lite förvånad och besviken på att Tove åkte.

Igår var jag och tjejjerna uppe tidigt. Stack och hämtade Eva och sedan åkte vi till Kista C.
Har ju inte varit där sedan de öppnade den nya delen och jag säger bara WOW!
Jätteballa affärer och fräscht.
Handlade en tröjja och ett par pants på New Yorker och ett par skitsnygga stövlar på Belle.
Käkade på Donken sedan och träffade Embla som hastigast.

Senare på kvällen kom Eva över igen och vi hjälpte henne att fixa sig iordning för julfesten hon skulle på.
Vi sminkade henne lite och hon blev verkligen jättesöt !

Sydde om ett linne sedan som Clara ska ha på gymnastik tävlingen idag.
Det är därför som jag är uppe så tidigt då jag ska skjutsa henne nu på förmiddagen.
Hon sover ännu men jag ska snart väcka henne så hon hinner käka en ordentligt frukost.
Själv sitter jag med en kaffe och njuter av tystnaden och skenet av två tända ljus i adventsljusstaken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0