Back on track


Nu är jag på plats på jobbet igen. Har varit här ett tag redan men har haft lite att göra.
Har precis varit ute på en promenad.

Ingreppet gick bra.
Tre fläckar är borttagna och skickade på analys.
En skrapade dom bort på vänster överarm och två fick de sy.
En stor på vänster skuldra syddes med fem stygn och en liten nere i svanken syddes med tre stygn.
Den 21:a ska jag tillbaka och ta stygnen, så det blir inte Ängelholm förrän tidigast den 22:a.

Det jag måste tänka på nu och någon månad framåt är att jag absolut inte får böja mig framåt och plocka upp saker.
Dels nu när jag har stygn så kan såret bli större och sedan efter att stygnen är borttagna så är området så tunt att det kan spricka om jag böjer mig.
Hur i helskotta ska jag komma ihåg att inte böja mig fram ?!?!?
Det gör man ju hela tiden ju !!
Kanske jag ska sätta en pinne i ryggen under tiden ? *s*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0