Var dålig igår



När jag kom hem från jobbet skulle jag packa och fixa inför resan till ön, men jag blev så hängig så jag orkade inte.
Fixade en del men sedan blev jag tvungen att lägga mig ner.
Hade ont i halsen och hade nog lite feber också faktiskt.
Typiskt att man ska bli sjuk tänkte jag, men efter att ha lagt mig jättetidigt och sovit ordentligt så mår jag mycket bättre idag !
Härligt och skönt!

Sitter hemma nu på förmiddagen och jobbar och ska packa de sista som ska med, sedan runt halv elva så drar vi mot Nynäshamn.

Ser verkligen fram emot denna lilla tripp med nomadliv *s*
Jag har tagit med mig plasttallrikar och muggar för vi ska inte äta på restaurang varje dag inte ;o)

Vädret ska bli kanon också så jag ska verkligen njuta nu denna helg.

Johans mamma kommer hit och tar hand om katten så Smulis slipper vara själv också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0