Söndagkväll

Fick värsta kicken av att hjälpa till att flytta, så det blev städning hemma också senare på kvällen.
Ja jag vet, sjukt.... *s*
Clara och Lucas åkte hem runt 18 men Sara var kvar.
Eva kom hit runt halv nio och vi satt och snackade lite och hjälpte Sara med läxor.
Har kollat på Poirot nu på kvällen och nu är det sängdags.
Kommer förmodligen att vara skittrött imorgon igen, men men....
Imorgonkväll kommer en tjej hit och tittar på lägenheten också. Får se om hon är intresserad.
Robin ska ner till Micke imorgonkväll och det är nog första kvällen som jag och Johan är barnlediga på hela sommaren.
Förmodligen kommer vi att vara skittrötta och sega, men det skulle vara roligt om vi kunde komma iväg till Ursvik en sväng och kanske borra upp lite saker här hemma.
Vi får väl se helt enkelt.
Nu ska jag sluta mina blå iallafall.
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0